Leidsin mõned kursused, mille läbimisel saab õpetaja oma IKT pädevusi arendada.
Mängud e-õppes.
http://koolitus.hitsa.ee/training/95
Kursuse lõpetanu oskab kohandada mänge e-õppele.
Minu e-kursus kvaliteedimärgi vääriliseks.
http://koolitus.hitsa.ee/training/98
Eesmärk on saavutada oma e-kursuse loomisel kvaliteet. Pearõhk on eneseanalüüsil.
Tuleviku õpetaja: õppeprotsess digiajastul.
http://koolitus.hitsa.ee/training/49
Moodulid on lahti kirjutatud järgmisel lehel:
http://www.tulevikuopetaja.ee/
Koosneb erinevatest moodulitest, kus räägitakse õpetaja oskusest kohaneda uue õppekorraldusega ja kasutada õppeprotsessis erinevaid digivahendeid. Kasutatakse kombineeritud õppimise vormi - auditoorset õppetööd ja e-kursust.
Kõikide kursuste eesmärgid ja õpitulemused on arusaadavalt välja toodud. E-kursused toimuvad Moodle keskkonnas. Koolitused on tasuta tingimusel, et koolitus läbitakse täies mahus.
Leidsin veel ühe põneva e-kursuse, mis sobib lasteaiaõpetajale.
Muhu tikandi e-õppe keskkond.
http://muhutikand.traindom.com/
On üles ehitatud e-õppe keskkonnas traindom.com. Keskkond on tasuline, kuid võimalus sobimatuse korral saada raha tagasi. Kursus on aegumatu. Võimalus näha video õpetust, printida mustreid, suhelda foorumis. Keskkonna tutvustus on lihtne ja arusaadav.
Väga huvitavad tundusid Tartu Ülikooli e-õppe minikursused.
Rätikunukkude valmistamine ja kasutamine.
http://dspace.utlib.ee/dspace/bitstream/handle/10062/29248/index.html
Ilma vaatlemine ja ennustamine.
http://dspace.utlib.ee/dspace/bitstream/handle/10062/24920/index.html
Minikursuse läbimiseks kulub umbes 4-6 tundi. Kursuse lõpus on võimalik sooritada test, mille kestus on 10 minutit. Õnnestumise korral (70% tulemus) kuvatakse ekraanile elektrooniline tõend, milla saab salvestada või välja trükkida.
Kõige enam pakutud kursustest jäid silma autojuhtimise ja ärivaldkonna koolitused. Lasteaiaõpetajale suunatud kursusi leiab veel vähe. Ootan meediaõpetuse ja ikt vahendite kasutamise koolitusi.
Minu koolituse teema on
E-kursus lasteaiaõpetajale - info leidmine ja hoidmine.
Eesmärgid:
- õpetaja oskab internetist iseseisvalt otsida vajalikku informatsiooni ja õppematerjali, kasutades selleks erinevaid otsisõnu ja Google otsingu programmi.
- õpetaja loob endale digitaalse järjehoidja, kus hoiab ja süstematiseerib endale vajalikku õppematerjali.
Aeg: 7 päeva
Keskkond: Gmail või Moodle.
Vahendid: Õpetajal peab olema internetiga ühendatud arvuti.
Materjalid: Google otsinguvõimaluste, Getwappsi konto loomise, linkide lisamise ja süstematiseerimise õpetuse loon ise screen-o-matic keskkonnas. Heli savestan arvuti ja mikrofoniga, töötlen audacity programmiga ja kogu video panen kokku movie makeriga.
Õpiülesanded:
- Vaata läbi Google otsingu võimaluste õppefilm ja leia lasteaiaõpetajale vajalikke linke ja veebilehti.
- Vaata läbi õppefilm, kuidas luua Getwappsi konto ja loo endale sellele lehele konto.
- Vaata läbi õppefilm, kuidas lisada oma kontole linke ja veebilehti.
- Vaata läbi õppefilm, kuidas süstematiseerida materjali.
- Otsi erinevaid veebilehti erinevate teemade kaupa (mäng, kunst, loodus, keeleõpe, töölehed jne), loo endale erinevad alateemad ja süstematiseeri leitud materjal.
- Kursuse lõpus saada loodud veebipõhise järjehoidja link õppejõule.
- Analüüsi, kuidas said ülesannetega hakkama. Mis tekitas raskusi? Mis oli kerge? Kirjelda, milleks on vaja sellist internetipõhist järjehoidjat?
Loon saadud linkidest ühise järjehoidja, kus saab tutvuda teiste kursusekaaslaste töödega.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar